Jak wygląda proces logowania w Aptece Internetowej Cefarm24?
Istnieją dwa sposoby zalogowania się na swoje konto:Sposób 1:W celu zalogowania się na swoje konto w Aptece Internetowej
Cefarm24.pl kliknij w button
"Zaloguj się znajdujący się w prawym, górnym rogu strony internetowej. Po kliknięciu w powyższy button zostaniesz przeniesiony na stronę logowania, na której w polu
"Login (e-mail)" należy wpisać swój login *adres e-mail podany podczas rejestracji), zaś w polu
hasło należy podać hasło wpisane także podczas rejestracji. Możliwe jest też zalogowanie się w aptece przy wykorzystaniu danych do logowania z serwisów
Facebook oraz Google+ (jeżeli posiadasz tam założone konta) - w tym celu należy wybrać odpowiedni button. Jeżeli zaznaczysz opcję
"Nie wylogowuj mnie" pozostaniesz zalogowany, aż do momentu samodzielnego wylogowania się (sklep nie wyloguje Cię automatycznie po upływie określonego czasie braku aktywności).

Po udanym logowaniu, w miejscu buttonu
"Zaloguj się", pojawi się button o nazwie
Wyloguj", zaś obok pojawi się button
"Moje konto", po kliknięciu w który możliwe będzie zarządzanie własnym kontem w Aptece Internetowej Cefarm24.pl.
Sposób 2:Po dodaniu do koszyka produktów, które chcesz zakupić, możesz zalogować się na swoje konto już podczas procesu składania zamówienia. W tym celu, w koszyku (po wykonaniu kroków 1-4), należy wybrać opcję
"Zaloguj się" w której w polu
"e-mail" należy wpisać swój login (adres e-mail podany podczas rejestracji), zaś w polu
hasło należy podać hasło wpisane także podczas rejestracji. Możliwe jest też zalogowanie się w aptece przy wykorzystaniu danych do logowania z serwisów
Facebook oraz Google+ (jeżeli posiadasz tam założone konta) - w tym celu należy wybrać odpowiedni button. Po kliknięciu w button
"Zaloguj się" nastąpi przeładowanie strony, w trakcie której wszystkie pola z danymi adresowymi/wysyłkowymi zostaną automatycznie uzupełnione (danymi podanymi podczas rejestracji).
Będąc zalogowanym w Aptece Internetowej Cefarm24.pl możesz m.in.:- Składać zamówienia, zadawać pytania do złożonych zamówień czy też je anulować (zanim nie zostanie przekazane do realizacji);
- Dodawać opinie do wszystkich produktów w sklepie bez każdorazowej potrzeby podawania swoich danych;
- Monitorować status złożonych zamówień;
- Edytować swoje dane, dodawać kolejne adresy dostaw czy też dane do faktury.