Jak dokonać zakupu w Aptece Internetowej Cefarm24?
Aby złożyć zamówienie
nie musisz się rejestrować (możesz to zrobić jako Gość). Zachęcamy jednak do założenia konta w naszej aptece (rejestracji), dzięki czemu uzyskasz dostęp do wielu możliwości, które są niedostępne dla osób dokonujących zakupów bez rejestracji. Szczegółowe informacje dotyczące zakładania konta w
Aptece Internetowej Cefarm24.pl jak i logowania odnajdziesz w sekcjach
Rejestracja oraz
Logowanie.
Zamówienie w Aptece Internetowej Cefarm24.pl możesz złożyć:1. Samodzielnie poprzez stronę
www.cefarm24.pl (dalej znajduje się opis procedury składania zamówienia);
2. Poprzez Infolinię
Biura Obsługi Klienta;
3. W siedzibie Apteki Internetowej
(Białystok, ul. Kleeberga 34).
Jak znaleźć poszukiwany produkt?Wyszukiwanie interesujących Cię produktów może odbyć się na
dwa sposoby:
1.
Poprzez wyszukiwarkę - aby wyszukać interesujący Cię produkt należy wpisać jego nazwę w polu wyszukiwarki. Wyświetlone zostaną wszystkie produkty spełniające zadane kryteria. W celu zawężenia wyników wyszukiwania możesz skorzystać z
opcji filtrowania (pojawiającej się w lewej kolumnie) lub skorzystać z
wyszukiwania zaawansowanego (znajdującego się z prawej strony pola wyszukiwarki):
2.
Za pomocą kategorii - oferta
Apteki Internetowej Cefarm24.pl została podzielona na kilka głównych, stałych działów (
Kosmetyki, Leki i wyroby medyczne, Świat Mamy i Dziecka) oraz na działy pojawiające się sezonowo (
Przeziębienie, Pomysł na prezent, Opalanie, Piękne ciało itd.). Dzięki takiemu zawężeniu oferty wyszukiwanie interesujących Cię produktów staje się dużo szybsze i prostsze. W każdym z głównych działów, jak też w każdej kategorii, dostępna jest możliwość odfiltrowania danej
promocji (promocje, nowości, wyprzedaże), co sprawia, iż w jeszcze prostszy i szybszy sposób możesz dotrzeć do ważnych dla Ciebie produktów. Możliwość filtrowania produktów umieszczona jest w lewej kolumnie.Dodawanie produktów do koszykaPo odnalezieniu interesującego Cię produktu wystarczy, że naciśniesz na przycisk
"Dodaj do koszyka", a produkt zostanie umieszczony w koszyku (dodanie produktu do koszyka nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia). Szczegółowe informacje dotyczące zasad funkcjonowania Koszyka znajdują się w sekcji "
Koszyk". W przypadku dodawania produktu do koszyka z karty produktu, przed naciśnięciem przycisku
Dodaj do koszyka możesz
zmienić ilość sztuk produktu, który chcesz dodać (domyślnie jest to 1 sztuka).
Po dodaniu do koszyka wszystkich produktów, które chcesz zakupić, w tabelce
podsumujemy Twoje zamówienie i
wyszczególnimy następujące informacje:
- Zdjęcie produktu;
- Nazwę produktu;
- Cenę produktu;
- Zamówioną ilość produktu;
- Wartość zamówionych produktów (bez kosztów wysyłki!)
Pod podsumowaniem Twojego zamówienia znajdziesz dalsze kroki,
konieczne do przejścia, niezbędne do złożenia samego zamówienia:
- Krok 1 - wybór kraju dostawy oraz sposobu dostawy/odbioru zamówienia;
- Krok 2 - wybór formy płatności za zamówienie;
- Krok 3 - podsumowanie kosztu zamówionych produktów oraz dodatkowych opłat (kosztów wysyłki, ewentualnych dopłat za wybór określonej formy płatności za zamówienie);
- Krok 4 - opcjonalne podanie "uwag do zamówienia", które zostaną przekazane obsłudze apteki podczas realizacji Twojego zamówienia.
W dalszej części formularza znajdują się, obowiązkowe do wypełnienia, pola w których należy podać
dane adresowe i kontaktowe osoby składającej zamówienie (złożone zamówienie zostanie wysłane pod podany w tym miejscu adres). Wybierając opcję dostawy na terenie Polski, wypełnij dane adresowe wraz z kodem pocztowym, wpisując go w formacie xx-xxx. Nazwę miejscowości wpisz używając polskich znaków.
Jeżeli życzysz sobie dostawy pod inny adres aniżeli podany powyżej (w danych adresowych) należy zaznaczyć opcję
"Chcę podać inny adres, pod który ma być dostarczona paczka", a następnie wypełnić otwierający się formularz o dodatkowe dane adresowe. Jeżeli życzysz sobie otrzymania faktury VAT (na inne dane aniżeli podane wyżej - z uwzględnieniem wszelkich ograniczeń przy wystawianiu faktur VAT przez aptekę, regulowanych Prawem Farmaceutycznym) należy zaznaczyć opcję
"Chcę otrzymać fakturę", a następnie wypełnić otwierający się formularz o nowe dane do faktury VAT.
Zaznaczając checkbox
"Załóż konto" otworzą się pola do podania hasła, umożliwiające szybkie założenie konta (rejestrację) w Aptece Internetowej Cefarm24.pl. Dokładne informacje podane zostały w sekcji Rejestracja.
Jeżeli posiadasz już konto w Aptece Internetowej Cefarm24.pl nie musisz podawać swoich danych w sposób opisany wyżej - wystarczy, że wpiszesz
swój login (adres e-mail podany podczas rejestracji) oraz hasło i klikniesz w przycisk
"Zaloguj". W tej sytuacji wszystkie Twoje dane adresowe zostaną automatycznie uzupełnione. Możliwe jest też zalogowanie się w aptece przy wykorzystaniu danych do logowania z
serwisów Facebook oraz Google+ (jeżeli posiadasz tam założone konta) - w tym celu należy wybrać odpowiedni przycisk.
WAŻNE! Jeżeli powyższe dane (zarówno dane adresowe, dodatkowy adres do wysyłki czy też dodatkowe dane do faktury) zostały podane podczas rejestracji, po zalogowaniu się na swoje konto
przed rozpoczęciem procesu składania zamówienia wszystkie powyższe pola zostaną automatycznie uzupełnione. Należy jednak pamiętać, iż chcąc wysłać paczkę pod inny adres aniżeli podany w danych adresowych (nawet jeżeli inny adres został zdefiniowany podczas rejestracji czy też w późniejszym czasie, w
Moim koncie) konieczne jest zaznaczenie opcji
"Chcę podać inny adres, pod który ma być dostarczona paczka" - pole to będzie już wypełnione, musi jednak zostać wybrane przez osobę zamawiającą. W taki sam sposób należy postąpić przy wyborze opcji
"Chcę otrzymać fakturę".
Po dokonaniu wyboru sposobu dostawy, formy płatności oraz uzupełnieniu danych adresowych/danych do wysyłki/danych do faktury przechodzimy do strony z podsumowaniem całego zamówienia wybierając przycisk
"Przejdź do potwierdzenia zamówienia"Na stronie z podsumowaniem zamówienia sugerujemy sprawdzenie czy zawartość zamówienia, jak też wszystkie podane dane są prawidłowe. Jeżeli zauważysz błąd możesz go poprawić wracając do poprzedniej strony poprzez wybór przycisku "Zmień dane". Jeżeli wprowadzone dane są prawidłowe,
w celu finalizacji transakcji (złożenia zamówienia) należy wybrać opcję
"Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty".
Po poprawnym złożeniu zamówienia zostanie wyświetlona strona potwierdzająca wpłynięcie zamówienia do systemów Apteki Internetowej Cefarm24.pl, zaś na podany przy składaniu zamówienia (rejestracji) adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia zamówienia (wraz z dodatkowymi informacjami w zależności od wybranej formy płatności). W zależności od wybranej formy płatności za zamówienie wyświetlony komunikat będzie inny (poniżej zaprezentowany jest komunikat wyświetlany przy płatnościach przelewem na konto bankowe apteki):
UWAGA! Tylko wyświetlenie takiego komunikatu - POTWIERDZENIE WPŁYNIĘCIA ZAMÓWIENIA - oznacza, iż zostało ono zarejestrowane w systemach Apteki Internetowej Cefarm24.pl. Jeżeli taki komunikat NIE ZOSTAŁ wyświetlony, oznacza to, iż zamówienie NIE ZOSTAŁO prawidłowo złożone. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta naszej apteki.