Biuro Obsługi Klienta Apteki Internetowej Cefarm24.pl czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach
07:00 - 17:00. W tych godzinach prowadzona jest pełna obsługa klienta (udzielane są wszystkie informacje dotyczące stanu realizacji zamówień, reklamacji, problemów z kupowaniem).
Jeżeli masz jakieś pytania, możesz się z nami skontaktować:- Telefonicznie pod numerem (+48) 85 744 55 97 od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 17:00;
- Drogą mailową pod adresem sklep@cefarm24.pl;
- Poprzez Fax pod numerem: (+48) 85 744 55 97;
- Poprzez komunikator Gadu-Gadu - nr 3645675.
Poza godzinami pracy Biura Obsługi Klienta (od poniedziałku do piątku, w godzinach 17:00 - 20:00), możliwy jest kontakt telefoniczny pod numerem telefonu (+48) 85 664 65 46, pod którym będą udzielane
wyłącznie informacje w zakresie dotyczącym jakości i bezpieczeństwa stosowania produktu leczniczego; nie będą udzielane informacje dotyczące stanu realizacji zamówień, reklamacji, problemów z kupowaniem.
Dział handlowy:Wszystkie zainteresowane współpracą firmy farmaceutyczne oraz dystrybutorów artykułów medycznych i kosmetyków zapraszamy do kontaktu:
e-mail:
biuro@cefarm24.plDział IT:Uwagi lub pytania dotyczące działania strony internetowej prosimy kierować na adres:
e-mail:
biuro@cefarm24.plAdres do korespondencji:Apteka Internetowa Cefarm24.pl
ul. Generała Franciszka Kleeberga 34
15-691 BIAŁYSTOK