Termin dostawy zamówienia = CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA (1-3 dni robocze) + CZAS DOSTARCZENIA ZAMÓWIENIA (na terenie Polski, w zależności od wybranej formy wysyłki, 1-3 dni robocze) .
Obowiązujące, w danym momencie, terminy realizacji/dostawy zamówień podawane są w koszyku, podczas wyboru formy dostawy.
Odbiór zamówionych w Aptece Internetowej produktów jest możliwy na kilka sposobów (dotyczy zamówień wysyłanych na terenie Polski):
a) Osobiście (w siedzibie apteki – Białystok, ul. Kleeberga 34);
b) Za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS Healthcare;
c) Za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (Kurier DPD lub DPD Pickup - odbiór w punkcie);
d) Za pośrednictwem firmy Pocztex (kurier Pocztex lub Odbiór w Punkcie);
e) Za pośrednictwem firmy InPost (kurier InPost i Paczkomaty 24/7);
f) Za pośrednictwem firmy Orlen Paczka (odbiór w punkcie);
Za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, firmy InPost oraz Orlen Paczka nie są wysyłane leki o statusie OTC (produkty lecznicze). Przesyłki takie wysyłamy kurierem UPS Healthcare oraz kurierem Pocztex z systemem monitorowania temperatury.
Apteka Internetowa nie prowadzi sprzedaży produktów leczniczych, suplementów diety i innych określonych w przepisie art. 72 ust. 5 ustawy w związku z art. 87 ust.2 pkt 1 ustawy Prawo Farmaceutyczne przedsiębiorcom prowadzącym apteki, punkty apteczne i hurtownie farmaceutyczne.
Apteka ma prawo odmowy sprzedaży produktów, o których mowa wyżej w przypadku:
a) uzasadnionego podejrzenia, że produkt może być wprowadzony do dalszego, niezgodnego z prawem obrotu;
b) sprzedaż produktu stanowiłaby naruszenie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie sprzedaży detalicznej produktów leczniczych i bezpośredniego zaopatrywania ludności w produkty lecznicze.
Koszty i terminy dostawy obowiązujące na terenie Polski:
Odbiór osobisty zamówienia:
Odbiór osobisty możliwy jest w Aptece:
Apteka CEF@RM 36,6
ul. Kleeberga 34, 15-691 Białystok
Apteka jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00
Zamówienie jest gotowe do odbioru po otrzymaniu na skrzynkę mailową informacji o zrealizowaniu zamówienia.
Reklamacje:
• Zaleca się sprawdzenie zawartości przesyłki w chwili jej dostarczania/odbierania, a w przypadku uszkodzeń lub braków sporządzenie protokołu reklamacyjnego.
• Jeżeli doręczana Państwu/odbierana przez Państwa przesyłka jest wyraźnie uszkodzona (widać ślady zalania, paczka jest mocno pognieciona itp.) prosimy jej nie przyjmować! W takim przypadku zostanie ona natychmiast zwrócona do apteki w celu wyjaśnienia sprawy oraz ponownego przekazania Państwu zamówionych produktów.
Informacje dodatkowe:
• Jeżeli opłacają Państwa zamówienie za pomocą przelewu bankowego i życzą sobie aby zostało ono przekazane do realizacji zanim opłata znajdzie się faktycznie na naszym koncie bankowym prosimy o przesłanie na adres mailowy naszej apteki (sklep@cefarm24.pl) potwierdzenia z Państwa banku o wykonaniu przelewu. Po jego potwierdzeniu przystąpimy do realizacji zamówienia.
• Doręczenie paczek wysyłanych za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD/Poczty Polskiej/UPS Healthcare odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16. Jeżeli życzą sobie Państwo doręczenia paczki w inny dzień/na konkretną godzinę prosimy o kontakt z pracownikiem naszej apteki w celu sprawdzenia takiej możliwości oraz ustalenia dokładnej opłaty za tą usługę.
• Podawanie numeru telefonu (najlepiej komórkowego) jest wymagane rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2015 r. w sprawie wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych (Dz.U. 2015, poz. 481) oraz jest pomocne w ustalaniu terminu dostawy przez pracownika firmy doręczającej.
• Apteka zastrzega sobie prawo odmowy realizacji części albo całości zamówienia zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Regulaminu Apteki Internetowej Cefarm24.pl.