Proces składania zamówienia w cefarm24.pl jest bardzo prosty i składa się z następujących kroków:
- Wybierz interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka. Jeśli chcesz kontynuować zakupy nic nie stoi na przeszkodzie. Dalej wybieraj produkty, które chcesz kupić i dodawaj je do koszyka.
- Po zakończeniu zakupów automatycznie zostaniesz przeniesiony do Twojego koszyka (możesz też dokonać tego ręcznie wybierając Twój Koszyk w prawej szpalcie). Jeżeli zdecydowałeś się na zakup wybranych produktów wybierz opcję „realizuj zamówienie”. Następnie zostaniesz poproszony o uzupełnienie swoich danych adresowych, na które zostaną wysłane wybrane przez Ciebie produkty. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, Twoje dane zostaną po zalogowaniu przeniesione automatycznie. Wybierz czy chcesz otrzymać fakturę na firmę. Jeżeli chcesz otrzymać przesyłkę na inny adres niż podany w trakcie rejestracji, zaznacz i wypełnij pola adresowe. Ostatnim etapem składania zamówienia będzie wybór formy płatności oraz formy odbioru zamówionych produktów.
- Po wypełnieniu formularza zamówienia i sprawdzenia przez Ciebie poprawności wprowadzonych danych zaznacz opcję, iż akceptujesz treść upoważnienia dla pracownika firmy doręczającej do odbioru zamówionych produktów w Twoim imieniu i na Twoją rzecz z naszej apteki, następnie wystarczy, że wybierzesz opcję „realizuj zamówienie”, a Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji. Jeżeli nie zaakceptujesz treści upoważnienia nie będziesz mógł złożyć zamówienia. Informacja o przyjęciu złożenia zamówienia nastąpi za pomocą wysłanego do Ciebie e-maila, w którym zostanie podany link do potwierdzenia zamówienia (płatność za pobraniem). W przypadku płatności za pomocą serwisu eCard podany zostanie link przekierowujący na odpowiednie strony, na których nastąpi realizacja płatności (co wiąże się jednocześnie z potwierdzeniem zamówienia w sklepie internetowym).