Oferta prezentowana na stronach Apteki Internetowej Cefarm24.pl zawiera około 25 000 pozycji, znajdujących się w ofercie dystrybutorów, z którymi współpracujemy.
Co jakiś czas zdarzają się przerwy w dostępności towaru, wynikające najczęściej z braku produktów w magazynach producenta bądź hurtowni. Najczęściej braki te są krótkotrwałe i wystarczy poczekać
2-3 dni na ich sprowadzenie. Czasami jednak problem z dostępnością jest poważniejszy - wówczas status produktu w Aptece Internetowej Cefarm24.pl zmienia się na
"chwilowo niedostępny". Zdarza się również, że produkt zostaje wycofany z oferty przez producenta.
Niestety zdarza się, że o braku produktu dowiadujemy się w momencie, gdy został on już zamówiony przez Klienta (choć staramy się takich sytuacji unikać).
Wówczas Dział Obsługi Klienta informuje o tym Klienta e-mailem lub telefonicznie w ciągu 48 godzin (dni robocze) od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji. W takiej sytuacji Klient podejmuje decyzję, czy:
- wymienia produkt na inny w podobnej cenie (w przypadku, gdy produkt zamawiany w miejsce niedostępnego ma cenę wyższą - konieczna jest dopłata);
- czeka, aż produkt wróci do oferty (jeśli brak jest tylko chwilowy);
- rezygnuje z zamówionego produktu (jeśli zamówienie jest opłacone, nadpłata zostanie zwrócona na konto Klienta w ciągu 10 dni roboczych;jeśli zamówienie jest płatne "przy odbiorze", wartość zamówienia-pobrania zostaje obniżona);
- rezygnuje z całego zamówienia (jeśli zamówienie jest opłacone, kwota wpłaty zostanie zwrócona na konto Klienta w ciągu 10 dni roboczych;jeśli zamówienie jest płatne "przy odbiorze", zostanie anulowane).
UWAGA: Nawet, gdy w wyniku braku produktów wartość zamówienia spadnie poniżej 199 zł, Klient zachowuje prawo do darmowego doręczenia zamówienia - nie ponosi kosztów kuriera.