Zbilansowana dieta to nie wszystko! Jeśli nie połączysz jej z aktywnością fizyczną, Twój cel nie będzie łatwy do osiągnięcia. Każda z nas pragnie płaskiego brzucha, dlatego dzisiaj dowiecie się, jak to marzenie zrealizować.

Zacznij od kuchni

Szybko, wcale nie znaczy dobrze. Głodówka w żadnym wypadku nie jest dobrym rozwiązaniem. Być może zrzucisz kilka kilogramów, jednak będzie to jedynie rezultat tymczasowy. Kilogramy wrócą wraz z efektem jojo i to z nawiązką!

W diecie najważniejszy jest zdrowy rozsądek i regularność. Postaw na 5 stałych posiłków, które będą bogate w białko i węglowodany złożone. W cenie są witaminy i sole mineralne, dlatego zadbaj, by owoce i warzywa zagościły na stałe w Twoim jadłospisie. Jako przyprawy stosuj bazylię, tymianek, koper czy miętę, które oczyszczają i wspomagają usuwanie zalegających resztek pozostałych po procesie trawienia.

Unikaj tłuszczów pochodzenia zwierzęcego oraz cukrów prostych. Na boczny tor odłóż także produkty przetworzone, szczególnie różnego rodzaju przekąski i słodycze. Z diety wyklucz groch, fasolę, kapustę oraz cebulę, ponieważ sprzyjają one wzdęciom. Pij za to dużo wody, ale tylko niegazowanej. Dwutlenek węgla rozpręża się w organizmie, tworząc pęcherzyki powietrza i powodując opuchliznę – szczególnie w rejonie brzucha, dłoni oraz nóg. Staraj się także zrezygnować z substancji wiążących wodę w organizmie (np. soli).

Ruch to podstawa

Sama dieta jednak nie wystarczy. Do osiągnięcia idealnej sylwetki będziesz potrzebowała także aktywności fizycznej. Idealnym rozwiązaniem są oczywiście bieganie, rower, pływanie lub aerobik. Jeśli jednak ze względów zdrowotnych nie możesz podjąć się któregoś z nich, pomyśl o nordic walking, spacerach, jodze lub tańcu. Każda aktywność stymulująca przemianę materii będzie na wagę złota.

Nie bez znaczenia są także ćwiczenia kształtujące sylwetkę. Guru fitnessu, Ewa Chodakowska i Mel B, powtarzają, że napinanie mięśni brzucha to podstawa. Pamiętając o tym, wykonuj podstawowe ćwiczenia co najmniej raz dziennie. Połóż się na podłodze, ugnij nogi w kolanach, a ręce połóż za głową lub skrzyżuj na klatce piersiowej. W tej pozycji wykonaj 20 brzuszków. Koniecznie pamiętaj o równomiernych wdechach i wydechach! Każdego dnia dokładaj 10 brzuszków. Kiedy dojdziesz do 100, powtórz działanie od początku.

Pomóż sobie ubraniem

Bielizna, która modeluje kształty to Twój sprzymierzeniec. Wiesz dlaczego? Jej właściwości kompresyjne ujarzmiają nasze kształty oraz stymulują mięśnie do pracy, nawet jeśli nie podejmujesz wysiłku.

Każda z nas chce czuć się pewnie i seksownie, dlatego niejednokrotnie stawiamy na… szpilki! Dodają nam kobiecości, ale także sprawią, że mięśnie brzucha będą się pracować bardziej intensywnie podczas chodzenia. W efekcie będziesz wykonywała “przy okazji” ćwiczenia przez cały dzień. Prawidłowa postawa, wyprostowane plecy i pierś do przodu! Od razu zmienią się Twoje kształty. Sprawdź koniecznie!

Płaski brzuch to marzenie, które jest na wyciągnięcie dłoni każdej z nas. Wystarczy regularność, determinacja i odrobina cierpliwość. Wszak nie od razu Rzym zbudowano! Codziennie, krok po kroku, będziesz zmierzała do sukcesu – trwałego i satysfakcjonującego.

ZAPYTAJFARMACEUTĘ

Odpowiemy na pytania i wątpliwości

(+48) 85 744 55 97pon-pt 07:00-16:00 sklep@cefarm24.pl